Spalio 14 d., 19 val., 2 val. trukmės seminaras internetu
su Jurga Lukoševičiene ADOMO
„Bet tai kaip tavo dukra atlaikė, kaip tiek drąsos ir pasitikėjimo ji turi?“, – man pasakė draugė sužinojusi, kad mūsų 6 metukų mergaitė, šeimai apsisprendus pasilikti gyventi Vokietijoje, turėjo pradėti lankyti savo pirmą klasę, vokiečių (jai nesuprantama) kalba, mokslo metams jau gerokai įsibėgėjus.
nes dėl pandemijos net negalėjau jos palydėti iki klasės, kurioje sėdėjo apie trisdešimt vien vokiškai šnekančių vaikų ir vokietė mokytoja.
Mūsų dukra vokiškai mokėjo pasakyti tik žodį „hallo“ (labas). Visa kita buvo patikėta jos asmeninei drąsai ir savarankiškumui.
Vėl drebančia širdimi paklausiau po įvykusių, pirmą kartą jos gyvenime, pamokų.
Nuo tos dienos supratau, kad viskas bus gerai, kad ne veltui nuo ankstyvos vaikystės mokėme savo dukras emocinių paleidimų, kaip pereiti savo baimes, stresą, netikėtumus. Kaip užtikrintai susivarkyti su staiga iškilusiais iššukiais.
Toliau dėl mokyklos dar buvo daug problemų. Nedraugiški klasiokai, pikta pavargusi mokytoja, pasimetusi dėl pandemijos mokyklos vadovybė.
Kelis mėnesius palankiusi pamokas dukra gan rimtai pasakė mums, kad mokytoja jai netinka. Mokytojos elgesys klasėje su kitais vaikais, jos bendravimas, jai yra nepriimtinas. Ir daugiau ji ten nesimokys.
Bet Marija auga kaip savarankiškai mąstanti, emocnių blokų nekurianti asmenybė. Ji nuo mažų dienų suvokia, kad mes visi turime laisvą valią rinktis ir suvokia viso to atsakomybę ir pasekmes.
norint patekti į daug geresnę, pusiau privačią mokyklą, mokslo metų viduryje.
Per porą mėnesių ši mažė išmoko tiek lietuvių, tiek vokiečių kalbų abėcėlės visas raides, laisvai vokiškai skaičiuoti iki dvidešimt, daug reikalingų vokiškų žodžių ir išlaikiusi egzaminus buvo priimta į naują ir draugišką Valdorfo mokyklą.
Vėl gi, nesuprato kalbos, bet koks skirtumas. Jos smalsumas, noras patirti naujus dalykus šokiravo net visko mačiusias auklėtojas. Jos tik skėsčiojo rankomis ir su šypsena kas dieną man sakė, kad viskas labai gerai. Vaikas adaptavosi darželyje nuo pirmo žingsnio, kai tik peržengė durų slenkstį. Nė ženklo baimės ar negebėjimo įsilieti į esamą aplinką.
Mergaitės gali drąsiai susipažinti ir pradėti bendrauti su naujais vaikais, klausinėti prekybos centrų darbuotojų joms rupimų klausimų apie prekes, kavinėse išsakyti savo prašymus ir norus padavėjoms, pagirti nepažįstamos praeivės rūbus (jai girdint) arba drąsiai komunikuoti net nepažįstamiems žmonėms apie tai, kas joms netinka. Ši jų nuomonė niekada nėra tuščias kaprizas ar išpaikinimo rezultatas, bet labai pasvertas, aiškaus vaikiško proto suformuotas sprendimas.
Mano asmeninė patirtis ir praktika su žmonėmis suteikia užtikrintumo tikėti šio seminaro potencialu: jis gali atnešti realius pokyčius į tavo vaiko gyvenimą, todėl pirmas 7 dienas siūlau 100% pinigų grąžinimo garantiją.
Viskas, ką reikės padaryti, tai atidžiai išklausyti visą seminarą, kruopščiai atlikti seminaro metu pateikiamas užduotis, sekti nurodytais žingsniais ir vadovautis mano pateiktomis instrukcijomis.
Jeigu po viso šito tau atrodys, kad siūlomos žinios ir metodika neturi galimybės pakeisti tavo gaunamų rezultatų, reiškia, aš kažką darau ne taip. Todėl jei kreipsiesi ne vėliau, kaip praėjus 7 dienoms nuo seminaro įsigijimo, grąžinsiu tau visus sumokėtus pinigus.
Esu įsitikinusi, kad įgysi reikiamus įrankius vaiko potencialui atskleisti. Tau nereikia tuo tikėti.
Visą riziką prisiimu aš, tau telieka dalyvauti visu 100% ir stebėti vaiko transformaciją.
Jau daug metų vedu emocinių paleidimų sesijas suaugusiems. Nuolatos tobulinuosi sąmoningumo, emocinio augimo srityse. Mokiausi dviejose JAV emocinio lavinimo mokyklose: „The Release Technique“ ir „The Sedona Method“.
Taip pat ten buvo pasakojama apie JAV paleidimų trenerių sukurtas ir taikomas adaptacijas vaikams. Visą šią vaikams skirtą teoriją mudu su vyru išbandėme praktiškai savo šeimoje ir dabar drąsiai dalinamės su kitais, nes tai davė norimų rezultatų. Mūsų dukros yra lygiai tokios, kokių emocinio stabilumo, ramumo, brandos mes siekėme.
Pedagoginę patirtį įgavau dėstydama bakalauro ir magistro studentams keliose Lietuvos akademijose (VDA, VDA KF, LMTA). Taip pat bendradarbiavau su psichologais dirbant „Kūrybinių partnerysčių“ projekte (remiantis aštuonerius metus Jungtinėje Karalystėje vykdyta programa „Creative Partnerships“), padedančiame mokytis ir integruotis į kolektyvinę veiklą sudėtingesnės psichikos paaugliams. Rašau knygas ir šiuo metu vedu paskaitas ir asmenines konsultacijas moterims santykių klausimais, emocinių paleidimų sesijas suaugusiems.
Man gera matyti laisvus, drąsius ir savarankiškai mąstančius vaikus, kurie užauga į nuostabias, sėkmingas ir laimingas asmenybes. Noriu, kad tokių būtų kuo daugiau. Kviečiu tėvelius prie to prisidėti.